روشهای رقابتی

روشهای رقابتی

کسب وکارها را میتوان به دوگروه رهبر ودنباله رو در بازار تقسیم کرد.

کسب وکارها را میتوان به دوگروه رهبر ودنباله رو در بازار تقسیم کرد.
رهبران بازار انهایی هستند که بیش از 50درصد سهم بازار محصولات ویا خدمات را ازکل یک بازار مشخص در اختيار دارند. 
دنباله رو های بازار انهایی هستند که سهم بازار ناچیزی از محصولات و یا خدمات را از همان بازار مشخص را دارا هستند.
در ارائه های بعدی به صورت کامل تر به شرح روشهای رقابتی رهبران بازار و دنباله رو ها در بازار خواهیم پرداخت.
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)
جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس